کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازنشستگی ناگهانی استیو بالمر

خبر خوب اینکه استیو بالمر مدیرعامل مایکروسافت قصد بازنشستگی دارد ولی خبر بد اینکه  تا کنار رفتن او از این سمت باید ۱۲ ماه صبر کنید. 

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ خبر بازنشستگی بالمر را مایکروسافت اعلام کرده است. 

بالمر همچنین تا زمانی که شرکت جانشینی برای او پیدا کند به عنوان مدیر اجرایی باقی خواهد ماند. خود بالمر می‌گوید: هرچند هیچ زمانی کامل‌ترین زمان ممکن - برای بازنشستگی -  نیست اما اکنون بهترین زمان برای چنین انتقالی است. 

به گفته بالمر بازنشتگی او در میانه حرکت شرکت به سمت محصولات و سرویس‌های جدید اتفاق افتاده است. با این حال او با اشاره تلویحی به اینکه هنوز نتایج تغییر و تحولاتی را که داده مشاهده نکرده گفته است که ما به مدیرعاملی نیاز داریم که برای مدت زمانی طولانی تر بتواند این مسیر را دنبال کند. 

بالمر همچنین یک نامه مفصل‌تر به کارمندان مایکروسافت زده است. 

در همین حال گفته می‌شود که مایکروسافت کمیته‌ای را برای تعیین مدیرعامل بعدی تشکیل داده است. کمیته‌ای که در آن اعضای هیات مدیره و به خصوص بیل گیتس نیز جزو آن هستند. 

این کمیته در بیانیه‌ای گفته است که آنها به دنبال یک تغییر موثر در موفق‌کردن مایکروسافت به ارایه سرویس‌ها و محصولات بهتر هستند. 

استعفای بالمر ظاهرا با استقبال سهامداران این شرکت مواجه شده است چرا که سهام این شرکت در پی این خبر تا ۸ درصد افزایش یافت. 

بالمر از سال ۲۰۰۰ مدیرعاملی مایکروسافت را برعهده گرفته بود از زمانی که بیل گیتس از این سمت کنار رفته بود. بیل گیتس همچنان به عنوان رییس هیات مدیره باقی ماند اما عمده تمرکزش را در سالهای اخیر روی فعالیت‌های خیرخواهانه گذاشته بود. 

بالمر زمانی از این شرکت بازنشسته می‌شود که مایکروسافت با چالش‌های بسیاری از سوی رقبای خود مواجه است . بخش عمده این چالش‌ها در زمینه موبایل است جایی که اپل و گوگل عملا از مایکروسافت پیشی گرفته‌اند. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16429 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/06/02 تعداد مشاهده: 1612
سافت گذر